הלווית הקדוש הרב איתמר בן גל הי"ד מחר ב-10:00

    בנצי ליזרוביץ' ואיתי גדסי No Comments on הלווית הקדוש הרב איתמר בן גל הי"ד מחר ב-10:00

    הפיגוע הקשה באריאל: הלוויתו של הקדוש הרב איתמר בן גל הי"ד תצא מחר מהיישוב הר ברכה | שגריר ישראל לאו"ם דני דנון: "הרצח – תוצאה של הסתה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע הקשה באריאל. הקדוש הרב איתמר בן גל הי"ד, אב לארבעה, נרצח היום ע"י מחבל בכניסה ליישוב אריאל. המחבל נמלט וחיפושים נערכים אחריו גם בשעה זו.

    הרב בן גל משמש כמחנך כיתה ח' בישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ומלמד מזה שנים בישיבת הר ברכה. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 10:00 ביישוב הר ברכה.

    "ברוך דיין האמת. בית הר ברכה אבלים וכואבים על הרצחו בידי בן עוולה של חברנו האהוב הרב איתמר בן גל הי"ד אשר נרצח בדרכו להר ברכה ומשתתפים בצערם של אשתו מרים ואחותו שירה ראובן".

    בתוך כך, שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, קרא למועצת הביטחון לגנות את הפיגוע באריאל: "הרצח המתועב הזה הוא תוצאה ישירה של מדיניות ההסתה ומימון הטרור של ההנהגה הפלסטינית." אמר דנון והוסיף: "במקום להזמין את אבו מאזן למועצת הביטחון כדי להפיץ שקרים ודברי שנאה על המועצה לגנות נחרצות את פיגוע הטרור הזה ולדרוש מאבו מאזן להפסיק את ההסתה והתשלומים למחבלים".

    מועצת יש"ע הגיבה לפיגוע אף היא ואמרה: "בפעם השנייה בחודש האחרון הטרור הרצחני מרים את ראשו במטרה להפחיד אותנו ולערער את האמונה בצדקת דרכנו. נגד הטרור יש לפעול ביד קשה ונחושה ולפגוע במחבלים ובמסיתים".

    "יחד עם זאת תשובתינו הניצחת היא להמשיך להעמיק שורשים על ידי החלת הריבונות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן והרחבת הבנייה בכל האזור באופן מידי. אנו קוראים להעביר החלטה כזאת כבר בישיבת הממשלה הקרובה".

    "אנו שולחים למשפחת בן-גל ולכל היישוב הר ברכה שבשומרון את תנחומינו. כולנו כואבים יחד אתכם".

    שר הפנים אריה דרעי אמר: "‏ברוך דיין האמת: הרב איתמר בן גל הי"ד, אב לארבעה, מחנך, נרצח בידי בן עוולה רק בשל היותו יהודי. הרצח המזוויע לא ירפה את ידינו. נמשיך לחזק את אחינו ברחבי יהודה ושומרון".



    0 תגובות